Середа, 14.04.2021, 04:03
Тхорівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок"
 
Тхорівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок"
Меню сайта

Посилання
Сквирська районна державна адміністрація
Відділ освіти Сквирської РДА
Сайт Сквирського РМК
Сквирська районна організація профспілки працівників освіти і науки України
Сайт галузі "Технології"
Сквирська районна СЕСАнтонівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Буківський НВК І-ІІІ ст.
В.Половецький НВК І-ІІІ ст.
Горобіївський НВК І-ІІІ ст.
Дулицьке НВО І-ІІІ ст.
Кривошиїнське НВО І-ІІІ ст.
Оріховецький НВК І-ІІІ ст.
Пищиківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Пустоварівський НВК І-ІІІ ст.
Самгородоцька ЗОШ І-ІІІ ст.
Шамраївський НВК І-ІІІ ст.
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №3
Сквирський НВК
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №5
Сквирський ліцей
К.Гребельський НВК І-ІІ ст.
Красноліський НВК І-ІІ ст.
М.Лисовецький НВК І-ІІ ст.
Рогізнянський НВК І-ІІ ст.
Тхорівський НВК І-ІІ ст.
Чубинецький НВК І-ІІ ст.
Шаліївська ЗОШ І-ІІ ст.
Рудянське НВО І-ІІ ст.
Шапіївський НВК І-ІІ ст.
Сквирський РЦДЮТ

...

Форма входа

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Карта

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода
Погода в Сквире

Главная » 2012 » Лютий » 23 » Хто винайшов перший автомобіль
21:05
Хто винайшов перший автомобіль

Усього відомо більше чотирьохсот конструкцій, що претендують на звання першого автомобіля. Перші відомі креслення "саморушного" віза належать відомому італійському вченому Леонардо да Вінчі. Тривалі суперечки про пріоритет тих чи інших країн, винахідників і конструкцій змусили виробити чотири необхідних і достатні умови для визначення пріоритету
А що таке автомобіль? Із грецького "аутос” – сам і латинського "Мобіліс” – рухливий в європейських мовах склалося прикметник "авто-мобільний”, ”саморушний”. У словниках ще є застереження – сухопутний, на колесах, безрейковий, наводиться в дію не м’язами людей або тварин.

Перші відомі креслення "саморушного” віза належать відомому італійському вченому Леонардо да Вінчі. У 1490 році він сконструював візок з пружинним двигуном. У 2004 році експерти Музею історії науки із Флоренції побудували за кресленнями цей автомобіль. На одному заводі він проїхав 50 метрів.

У 1770 році французький винахідник Жозеф Кюньо побудував триколісний тягач з паровим двигуном для пересування артилерійських знарядь. Його вважають попередником не тільки автомобіля, але й паровоза. Парові візки для звичайних доріг будувалися також і в інших країнах, проте вони були важкими і незручними, тому широкого поширення не отримали.

У 1791 російський винахідник Іван Кулібін побудував візок-самокат, що приводиться в рух попередньо розкрученим маховим колесом. Цей автомобіль мав гальмо, коробку швидкостей, підшипники і т.д.

Усього відомо більше чотирьохсот конструкцій, що претендують на звання першого автомобіля. Тривалі суперечки про пріоритет тих чи інших країн, винахідників і конструкцій змусили виробити чотири необхідних і достатні умови для визначення пріоритету. Перше – розробка конструкції транспортної машини. Друге – оформлення юридичного документа, патенту. Третя умова – споруда працездатного досвідченого зразка і його публічні випробування. І четверте – організація виробництва виробів.

Всі ці 4 умови перших формально виконав Карл Бенц. 29 січня 1896 для своєї триколісній моторної коляски він отримує патент DRP № 37435 і налагоджує її виробництво. Тому Бенц офіційно визнаний винахідником автомобіля. Проте фактично його обігнав Готліб Даймлер.

Даймлер НЕ патентував автомобіль. Даймлер створив і запатентував в 1883 році свій двигун внутрішнього згоряння, призначений для самих різних транспортних засобів. У 1885 році він відчуває його на мотоциклі і 29 серпня, на півроку раніше Бенца отримує патент DRP № 36423 на перший у світі мотоцикл. Цей мотоцикл мав з боків підтримують колеса, як на сучасному дитячому велосипеді. Чому ж не вважати його першим чотириколісним автомобілем. Тим більше, що запатентований Бенцем автомобіль теж не мав кузова.

У 1886 році Даймлер замовляє у каретного майстра кузов, що відрізняється від карети тільки відсутністю голоблею. Для поворотів служив важіль, виведений наверх до водія. А замість коней карету тягнув мотор Даймлера, передаючи зусилля через ремінну передачу на задні колеса. Чому ж Бенц теж не скористався готовим кузовом, а створив свою кволу конструкцію на трьох велосипедних колесах? Швидше за все, наявні у нього двигун чужий конструкції, тільки вдосконалений Бенцем, не зміг би потягнути важку машину.

А Даймлер в 1887 році успішно випробовує свій двигун на човні, але теж не патентує катер. У тому ж році він проводить випробування залізничної дрезини й пожежного насоса з бензиновими двигунами. Роком пізніше відбувся політ аеростата, повітряні гвинти якого обертав двигун Даймлера.

Бенц і Даймлер так і ні разу не зустрілися за життя. А конкуренції їхніх фірм поклало кінець подію в 1926 році злиття Deimler Geselschaft і Benz und Co. Офіційною емблемою цього союзу стала трьохпроменева зірка, придумана колись Даймлером і символізує успіх марки на суші, у воді і в повітрі. Емблема стала загальною для об’єднаного концерну, а автомобілі стали поставлятися на ринок під торговою маркою Mercedes-Benz.
Просмотров: 1121 | Добавил: Адмін | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Поиск

Календарь
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829

Block title


Архив записей

Новини osvita.ua

Тхорівський навчально-виховний комплекс ...Конструктор сайтів - uCoz